Support

SUPPORT   Serviceaftaler

Hos RECORDIT.NU har vi stor fokus på og forståelse for, at vores løsninger kan være et vigtigt værktøj i dagligdagen hos kunderne.

For skabe størst mulig værdi og effektivitet skal de leverede løsninger køre stabilt og problemfrit, noget vi altid er opmærksomme på.

Med en Serviceaftale & Supportaftale fra RECORDIT.NU i ryggen, er I sikret en fortsat stabil og sikker drift af løsningen, idet vi sørger for løbende opdatering og regelmæssige servicecheck.

Hvad enten I ønsker en fuld service aftale inkl. hardware og timeløn, eller I blot ønsker, at vi skal stå til rådighed, når det gælder, kan vi imødekomme jeres behov.

Vi har tre forskellige servicegrader, som man kan vælge imellem, og har I specielle ønsker eller krav, er vi naturligvis fleksible.

Se de forskellige servicegrader via dette link

 

Vores løsninger er hos mange virksomheder forretningskritiske, og det er dermed vigtigt at have et konstant overblik over systemets driftsstatus.

Vi kan sørge for real-time statusovervågning af installerede systemer, hvilket betyder, at vi kan reagere proaktivt i tilfælde af uregelmæssigheder.

Som supplement til real-time overvågning, modtager vi løbende en statusmelding fra systemet, ligesom der i tilfælde af systemfejl også vil blive sendt en mail til vores supportcenter.

Med andre ord har vi alle muligheder for at reagere hurtigt og præcist i det tilfælde, at en fejl skulle opstå.

Pulseway

 

Teknisk support og rådgivning er en hjørnesten i RECORDIT.NUs filosofi og kundeengagement. Uanset om du vælger at kontakte os via, E-mail, telefon eller fax, kan du være sikker på, at RECORDIT Supportteam vil besvare din henvendelse hurtigst muligt.

Vi er klar til at hjælpe og besvare jeres henvendelser:

 

RECORDIT.NU ApS

Skomagervej 4A, 7100 Vejle

Tel.: +45 7022 3638

Fax +45 7585 4531

Mail: support@recordit.nu